כדי לקדם משהו באינטרנט שיופיע ראשון יש צורך להשתמש במילות מפתח, אותן מילים אשר ישתמשו הגולשים לחפש את המידע (קו"ח) שהם מחפשים.
חברות גיוס רבות משתמשות בתוכנות לסינון קורות חיים בעזרת מילות מפתח. על מנת להשתלט על כמויות קורות החיים שמתקבלים אצלן.
במילים אחרות, אם אתם רוצים לעבוד בתור מדריך חדר כושר תציינו את המילה מדריך כושר!.
בעולם הוירטואלי, התרגלנו לקבל את כל הפרטים - דרך בדיקה בפייסבוק מגייסים יכולים לקבל מושג לגבי המראה של הבן אדם שבו הם מתעניינים,השקפותיו האישיות ועל האופן שבו הוא בוחר לבלות את הזמן הפנוי שלו.
אז בתור אנשי הכושר תדאגו לתמונות רבות הקשורות למקצוע אותו אתם מעבירים ואם אינכם רוצים שידעו מה עובר עליכם ברשתות החברתיות תדאגו לחסום את הפרופיל מכל עין מציצה.
כיום, בעידן האינטרנט, הכל מעוצב יפה ופרוס להרבה רבדים אך אין זה אומר שגם קורת החיים צריכה להיות.
תדאגו לא להפוך את קורת החיים לאתר אינטרנט ולא לקשט את הקו"ח או לשחק בגדלים ובפונטים, ההצעה שלנו היא פשוטה- הכנסו לגוגל, חפשו קו"ח לדוגמא והשלימו את הפרטים שלכם כך תחסכו הרבה כאב ראש.
מחצית מהמעסיקים ומהמגייסים מקדישים עד 30 שניות לסינון ראשוני של קורות חיים. סריקה קצרה והחלטה מהירה
ובגלל זה חשוב שכבר במבט הראשון המעסיק או המגייס יבחינו בנתונים החשובים.
פסקאות עמוסות מקשות על המעסיק או המגייס לקרוא ולהבין את קורות החיים שלך
ולכן כדאי לפרט את הניסיון וההשכלה בשורות בודדות ומופרדות
אל תשכחו קורת החיים שלכם זה לא סיפור ,
זה טוב ויפה שאתם אוהבים לטייל לעשות ספורט אתגרי ולקרוא ספרים
בקורת חיים אין לזה מקום אז אל תוסיפו.
ברוב המקרים קורות החיים שלכם נפסלים בגלל שליחה לא מדוייקת של הקוח למשרה אותה אתם רוצים
אל תשלחו קורות חיים למשרה כאשר אתם לא בטוחים לפחות ב80% שאתם מתאימים לתפקיד ועומדים בכל הדרישות אחרת סתם יפסחו עליכם וזה חבל
אתם תיהיו מתוסכלים ולמגייס זה יפריע בעין.