חיפוש משרה

ספרו את הנרטיב הנכון!

כדי שיהיה לנו עסק מצליח צריך מספר דברים-
קודם כל נבין מי קהל היעד שלנו, כך גם נבין מי לא קהל היעד שלנו. זה לא מספיק להגיד שקהל היעד שלי הוא זה שגר מסביבי משום שיש המון עסקים דומים מסביבנו.
אחרי שנבין מי קהל היעד שלנו, ספרו לו את הסיפור הכי טוב שאתם יכולים לספר, תנו לו נרטיב שהוא לא רק ירצה לקנות את "הספר" שלכם, אלא תעשו מזה "סדרה" ותדאגו שהוא לא יכול להתנתק מהסדרה הזאת כי בכל פעם הוא ירצה לראות את הפרק הבא.
איך תדעו שהצלחתם לספר סיפור טוב? הוא יספר לחברים שלו.

 

רוצים לקבל את הכלים הנכונים לנהל את העסק שלכם? לחצו כאן לפרטים ולהרשמה!